Tuesday, May 19, 2015

Testimoni Mary Kay - Masalah kulit Kusam

Assalamualaikum & hai!!

#nofilter

Bila jumpa balik gambar lama macam...adeh..sakitnya tuh disini!

Ni gambar lepas graduate & sebelum pakai Mary Kay.
Saya start guna Mary Kay lepas 4 bulan graduate. Syukur jumpa Mary Kay awal :D

Gambar after tu adalah latest pic yang baru ambik few days ago.
Terlalu banyak perubahan yang saya alami sepanjang saya kenal Mary Kay.
Alhamdulillah..

Kulit dulu kusam, tona tak sekata bertompok , ada bahagian cerah ada bahagian gelap, parut jerawat lagi kalau tengok dekat-dekat nampak tapi sebab saya asalnya memang gelap so dia xberapa nampak sangat (the good thing about kulit gelap :p ).
Dah tu suka make up pulak sebab nak tutup kekurangan diri. Make up bukan sikit tapi tebal.
Tapi hasilnya kulit nampak kelabu & pucat. Macam dalam pic before tu saya make up tau, pakai blusher, eye liner , lipstick , bedak semua la tapi sebab skin base tak cantik so make up pun xcantik. 
Sedih T.T

Sekarang saya tak de la kata saya cantik, tapi bersyukur sebab kulit dah tak kusam macam dulu, skin tone pun sekata, kulit pun dah cerah sikit & best part is tak perlu pakai make up tebal lagi dah!
Bonus, dah pandai make up yayy!
Itupun dah happy sangat-sangat! :D

Nak tau x apa yang saya guna dari mula ?

1. Botanical Effects Set F2 (3months) 
2. Melacep Essence + Dark Spot Serum (Mix dengan Botanical)
3. Melacep Set (Slowly tukar pada whole set, use for about 6 month)
4. Timewise Cleanser
5. Timewise Set (Slowly change to set)
6. Melacep Ultimate Serum 
7. Melacep + Timewise set

Asalnya kan dulu niat saya nak pakai Mary Kay ni sebab nak improvekan diri sendiri.
Tapi dalam perjalanan nak improvekan diri tu, orang start bertanya, 'Awak pakai apa?'
'Awak nampak lain la..', Cantiknya lipstick, lipstick apa tu?' 
Haa..jadi saya pun share la dengan mereka apa yang saya guna, apa yang saya pakai.
Dan mereka pun jadi customer saya. 2 in 1, kita dapat pakai sendiri & dalam masa yang sama dapat berniaga jugak :)

Jadi pada anda yang mempunyai masalah kulit muka, jangan risau Mary Kay sentiasa ada produk untuk menyelesaikannya. 
Hubungi saya untuk skin consultation terlebih dahulu ye :*

Bagi yang berminat nak tahu lebih lanjut mengenai karier dalam Bidang Kecantikan bersama Mary Kay pun boleh hubungi saya juga tau :*

Love,

0173262007
Mira Ixora
Mary Kay Independent beauty Consultant
Future Sales Director

Thank for reading!
xoxo




1 comment:

  1. Assalamualaikum Sister. Saya nak mintak permission nak guna/amik pic Sis. To post at IG. Boleh kan?

    ReplyDelete